Bedankjes!

24 september 2011

Wij willen even kort onze super-fantastisch-geweldige begeleiding bedanken voor deze geweldige reis!

Karen: Bedankt voor het jonge bloed onder de begeleiding! Je bent super enthousiast en een toffe griet om mee op reis te gaan!

Viviane: Je bent bijna een even groot taterwater als Fenneke, maar je bent een echte keukenprinses, bedankt voor alle hulp!

Erik: Bedankt voor uw levenslessen! Zonder jou zou het niet hetzelfde geweest zijn! Jij zorgde voor de zon in onze hartjes!

Gilberte: Bedankt voor de ervaring die je met ons wilde delen! Het was een fantastische reis!

Pat: Bedankt dat jij bij Gilberte de interesse voor Afrika hebt opgewekt. Zonder jullie zou deze reis er nooit geweest zijn.

We love you!

Fenneke, Bieke, Lotte, Lien, Ruth, Anneleen, Niels, Quiten en Britt

1. Lia:
    19 oktober 2011
    Hoi!

Wat leuk om je foto's van Z-A te zien!

South African Tourism, het verkeersbureau voor Zuid-Afrika in Nederland, lanceert een community platform, waar Zuid-Afrikaanse locals en Nederlanders met elkaar in contact kunnen komen, inspiratie opdoen, maar ook nuttige tips & tricks over het land kunnen horen én zien! Het wordt uiteindelijk een real time interactieve reisgids, gemaakt door locals en door reizigers die al in Zuid-Afrika zijn geweest.

Op 25 oktober 2011 lanceert South African Tourism een grote campagne om de community bekend te maken. Wij geven jou exclusieve toegang om vanaf vandaag 19 oktober 2011 lid te worden van de bètaversie van de community op http://www.mijnzuidafrika.nl. Je kunt je Zuid-Afrika content (je blog, maar ook filmpjes, en foto’s) toevoegen aan de community, maar we zijn ook benieuwd naar jouw mening over de community dus stuur vooral je feedback naar [email protected].

Laat zien hoe geweldig Zuid-Afrika is! Alvast bedankt voor je enthousiasme en moeite!

Groeten,

Namens het South African Tourism Team,