Essen werkt aan maandprogramma voor Witzenberg

5 maart 2010 - Ceres, Zuid-Afrika

Op zondag 7 maart 2010 vertrekken Kirsten Van Hooydonck, Wekke Buyens en Robin Jacobs naar Witzenberg. Zij zullen daar samen met vrijwilligster Chantal Ribbens proberen een maandprogramma op te stellen voor de maand juni. In juni vindt in Zuid - Afrika het WK voetbal plaats. De kinderen krijgen die maand vrijaf van school en in overleg met de gemeente Witzenberg gaan wij hen helpen bij het opstellen van een maandprogramma met tal van activiteiten voor de kinderen.

De delegatie komt 17 maart terug; maar Chantal zal in Witzenberg blijven tot in juli. Zij zal het project op de voet volgen en gaat het maandprogramma in Zuid - Afrika verder uitwerken, organiseren en opvolgen.

Binnenkort kan je op dit blog haar ervaringen, bevindingen, enz. lezen.

1. Inge:
    8 maart 2010
    Hela,

Erg leuk initiatief deze website! We houden het hier in de gaten hoor!

Veel succes en tot binnenkort!
    Groetjes Inge en de collega's
  2. Lieven:
    9 maart 2010
    Wij, de thuisblijvers in dit ijskoude België, zijn in blijde verwachting van de eerste berichten en foto's vanuit het -naar 't schijnt- zonnige Witzenberg.

mvg
    Lieven & collega's
  3. Steven:
    10 maart 2010
    Geniet van het warme weer!
    Ik zal Chantal haar foto al op de homepage zetten!
    Greets from downtown Essen
  4. mieke:
    28 maart 2010
    Hey Chantal, blij iets van je te horen. Dat gele Z-A shirt staat je geweldig... heel goed om jezelf zo te integreren : Ze zijn vast heel blij dat jij in hun team zit :-)
    Anyway: doet da daar goed en laat die verslagskes maar komen!
  5. els:
    29 maart 2010
    dag moppie
    doet deugd je te horen en tis geweldig om jouw verhalen te lezen!
    dikke knuffel
    moppie Els
  6. Lief W:
    29 maart 2010
    Hey Chantalleke!
    dat ziet er goed uit hé, madammeke!
    wat een wervelende blitze start!
    ik duim voor uwe was en de zon, de rest loopt blijkbaar wel vlotjes, geniet ervan...
    xxx
    Lief W