Maandag 22 aug

24 augustus 2011 - Ceres, Zuid-Afrika

MAANDAG 22 AUG

Na een deugddoende nachtrust en een lekker ontbijtje op school namen we vandaag deel aan het schoolprogramma. We werden in kleine groepjes opgedeeld en ieder groepje mocht gedurende de voormiddag een klas volgen. We kregen verschillende lessen: verbruikersstudie, lewenswetenskappe, ekonomie, wiskunde geletterdheid… Amai, dat was allemaal lang geleden voor ons!

Lien, Anneleen en Lotte kregen zelfs huiswerk! We kregen ook al dansles van de directrice en leerden aan hen de Huckelbuck.

Na de middag vertrokken we naar de Zip Slide – een lange kabelbaan tussen 4 bergen. Wat was ons Viviane bang! Terecht, want ze hield er een blauw oog aan over. Gilberte daarentegen was enorm enthousiast en vergat bijna te remmen!

Snel snel moesten we nadien naar de sapfabriek van Ceres. Een unieke kans! Karen was bezig met snel zijn en dacht niet meer aan de verkeersregels! Opeens reed ze daar aan de rechterkant van de weg met de ruitenwisser op achteraan!

Bij de sapfabriek kregen we allemaal witte kapjes op ons hoofd en witte schorten aan, dat op zich was al leuk! J

Nadien werden we bij de gemeente ontvangen voor een avondmaal, skaap aan die spit met lekkere groentjes!

Tijdens het eten sms’te Fenneke of Julian met haar wilde trouwen. Wat was ze zenuwachtig toen het antwoord wat lang wegbleef! Gelukkig was het antwoord positief en we zijn allemaal uitgenodigd op het feest!

De dag is weer voorbij gevlogen! Slaap zacht!

1. Sabrina (mama van Julian):
    24 augustus 2011
    Hey Fenneke, mijn zege hebben jullie alvast!! :-)
    Laat ons wel op tijd weten, zodat we al kunnen sparen hé! ;-)

Groetjes
  2. Julian:
    Natuurlijk was het antwoord positief!! :D <3
    'k Hou van jou he schatje!! We kunnen ons wel pas officieel verloven nadat ik uw hand heb gevraagd aan uw papa he ;) Nog veel plezier daar!! 'k Mis je :( Xxx
  3. Sabrina (mama van Julian):
    24 augustus 2011
    Ja op uw blote knieën bij de papa van Fenneke!!! :-)
  4. Wendy (ma van Bieke):
    24 augustus 2011
    Amai amai, hoe zegggen ze dat ook alweer : "Absence makes the heart grow fonder" ??? Hopelijk mogen we allemaal naar het trouwfeest komen =))
  5. Julian:
    24 augustus 2011
    Je hebt helemaal gelijk Wendy, maar ik vind dat ik ze van de vakantie al genoeg heb moeten missen. :( Ik vind het wel een heel mooie spreuk, je mag komen speechen! :D