Sokkergees tref die land

13 juni 2010 - Ceres, Zuid-Afrika

De weergoden waren me deze week zeer gunstig gezind, waarvoor mijn oprechte dank.

Maandagvoormiddag ben ik eerst flyers gaan brengen in de scholen in Tulbagh en daarna had ik nog een spelletjesnamiddag met de vrijwilligers. Het weer was in orde, niet echt warm, maar droog. We hebben allerlei gehandicaptenspelletjes geleerd. Spelletjes met blinddoek, voeten vastgebonden, handen vastgebonden ... Er waren 8 vrijwilligers, ze vonden het leuk en ze komen terug !

Op dinsdag ben ik nog op bezoek geweest in Sint-Marks (scholenband met Mariaberg). Ik heb de lapjes stof voor het kunstproject meegekregen en alles gaat er goed.

Maandagnacht, dinsdag en dinsdagnacht heeft het heel de tijd geregend, hard geregend. Maar op woensdagmorgen was het weer over. Gelukkig, want op woensdag

1. Nancy:
    15 juni 2010
    hey Chantal,

Dat ziet er echt goed uit daar ! Gij verzet daar echt wel bergen hè. Misschien dat er een Zuid Afrikaanse chiro uit kan groeien.
    En de vuvuzela, kan de er al op blazen ?
    Speel nog goed !

groetjes,

Nancy
  2. Chantal:
    24 juni 2010
    Ik voel mij hier terug echt chiroleidster, gisteren had ik 57 kindjes, allemaal speelclub en rakwi.
    En de vuvuzela's zijn vrij stil nu ... echt wel jammer !
  3. ils:
    5 juli 2010
    vuvu dinges of nie,..ge doeget goed ziennek