Time flies ...

14 juli 2010 - Ceres, Zuid-Afrika

Die laatste weken zijn een beetje te snel gegaan. In het begin leek het of ik tijd zat had ... niet dus ...

De vakantie is gedaan, de school is begonnen, het WK lijkt al ver weg, wie heeft er ook weer gewonnen ?

De kinderen hebben zich geamuseerd, het was plezant en ondertussen hadden ze geen tijd om andere (lees : verkeerde) dingen te doen, dus het "Keep Children Safe" tijdens het WK is gelukt ! Voor deze mannekes hebben we toch iets kunnen betekenen !

Voor wie wil : even een paar cijfers :

maandag 28 juni : 58 kinderen en 4 vrijwilligers

woensdag 30 juni : 64 kinderen en 4 vrijwilligers

vrijdag 2 juli : 49 kinderen en 4 vrijwilligers

maandag 5 juli : 54 kinderen en 3 vrijwilligers

woensdag 7 juli : het was heel koud, maar toch nog 40 kinderen en 5 vrijwilligers

vrijdag 9 juli : 66 kinderen en 5 vrijwilligers

Op de maandagen deden we een onderdeeltje van de Ronde van Essen (loopwedstrijd en hindernissenkoers), op kleine schaal en voorzichtig, want ik had een beetje schrik gekregen na mn eerste "gewonde" slachtoffer.

Op het einde hebben we alle deelnemers een diploma gegeven en heeft Sithembiso een film gemaakt, interviews gedaan ... ik ben benieuwd. En we hebben al bij al heel veel geluk gehad met het weer, vanaf zaterdag is het terug beginnen regenen, vriezen en sneeuwen, het is echt wel weer koud.

Het jeugdcentrum is zo goed als af, enkel nog een omheining en de inrichting en het kan open !

Ik geniet nu van mn laatste vrije dagen hier, uitslapen, opruimen, auto wassen, overal een beetje afscheid gaan nemen, nog vlug den toerist uithangen !

De rest horen jullie vanaf volgende week wel ! Nen dikke merci allemaal voor de leuke reacties en mailtjes en tot de volgende !

Chantal x

ps Dat is hier een fantastisch land met geweldige mensen, dus ik kom zeker terug !

1. Ma en Pa:
    15 juli 2010
    goed zo Chantal we wisten dat ge er voor zou gaan , dat heb ook gedaan (900 km te voet naar Compostella was ook maar een kleintje voor u )we hopen dat het resultaat blijvend is en nen dikke proficiat van Ma en Pa

proficiat proficiat proficiat proficiat
  2. ils:
    19 juli 2010
    en van mij ook he Ribbeke ! Nen dikke proficiat en nen dikke kus
  3. Martine van Hooydonk:
    1 augustus 2010
    Hoi Chantal,
    Time flies when you're having fun! Goh, dat leek toen een eeuwigheid en nu is 't weeral voorbij. Pfff, voor den diëe die nogeens zegt dat een jaar laaaang is..., haha!! Ben benieuwd naar alle verhalen die niet op 't net stonden :-)!
    Hopelijk tot binnenkort! Doei!