Van Essen tot Abu Dhabi

17 augustus 2011 - Ceres, Zuid-Afrika

Het was vroeg deze morgen! Met kleine oogjes stond om 7u iedereen klaar aan het station met de nodige thuisblijvers erbij. Op peron 3 stond onze trein klaar en daar gingen we! Onze baggage nam nogal veel plek in, dus Gilberte had als verontschuldiging maar een extra lijntje ingevuld op de Go-pass!

We kwamen aan in Brussel-Noord waar we moesten overstappen op de trein richting Zaventem. Lien, Britt en Niels waren bijna te laat. Gelukkig hield Gilberte de trein tegen! De groep was al bijna met 11 vertrokken!

In de luchthaven bleek dat de handbaggage van Gilberte te zwaar was! 6 kg moest er uit! :o

Het groepje van Viviane had al problemen bij het inchecken. Allemaal mensen met verschillende achternamen en toelatingen van ouders, vreemd... Karen verzon dan maar een verhaal over op reis gaan met haar nichtjes!

Cameraman Karel kwamen we tegen bij het inchecken.

Wordt vervolgd... We gaan nu boarden richting Zuid-Afrika!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Chantal Ribbens:
    17 augustus 2011
    Veel plezier, geniet er met volle teugen van en geef alle bekenden een drukkie !
    En Gilberte, dat was waarschijnlijk 6 kg chocolade ?
  2. Lorenz:
    17 augustus 2011
    Dan hebben jullie geluk dat jullie nog met 14 zijn, veel plezier bij de vlucht zichting zuid-afrika :).
  3. Shana:
    17 augustus 2011
    Haha ook weer typisch wie dat bijna de trein mist ze :D. veel plezier allemaal en tot in september!
  4. Erna Beyers:
    17 augustus 2011
    Britt, je gaat me toch niet vertellen dat jij diegene was die de trein bijna gemist had??? Gij zotteke!!! amuseer en geniet van deze fantastische reis. Ik kijk uit naar een reactie vanuit Zuid-Afrika. Dikke kus van Richard en Erna
  5. Bart:
    18 augustus 2011
    Jullie trip lijkt alvast heel avontuurlijk te zijn gestart! Dit wordt ongetwijfeld een onvergetelijke ervaring voor jullie allemaal... Doe iedereen de groeten op Waveren, en vergeet "onze" collega's van de lagere afdeling niet, hé!
  6. Lenaert Nancy:
    18 augustus 2011
    De start levert duidelijk al de nodige anecdotes op ;-) Volhouden zo, zou ik zeggen!
    Ik heb via mail nog een aantal zaken doorgestuurd, collega's, dus even checken wanneer het uitkomt.
    Hoop dat jullie al volop genieten van dit avontuur en wens jullie 'baaie' plezier.
    Tot gauw.
    PS. Gilberte, aan wie heb je die 6 kg dan opgesolfert?
  7. Anja:
    18 augustus 2011
    Deze reis is dus al heel speciaal begonnen en jullie waren nog niet in Afrika.We wachten vol spanning op jullie verdere belevenissen
    gr Anja , Lode en Lisl
  8. Marga Gust Yente & Seppe:
    18 augustus 2011
    Op dit ogenblik zijn jullie waarschijnlijk aan het uitrusten van jullie vermoeiende reis - geniet voor de volgende dagen volop van jullie verblijf daar en groetjes aan Christabelle
  9. Moeke en Vake:
    19 augustus 2011
    Veel plezier daar in Zuid Afrika!
    Vele groeten van ons hier in Essen!
    Moeke en Vake
  10. Gilberte:
    25 augustus 2011
    even verduidelijken: toen ik zei dat ik een laptop bijhad in handbagage... waren het plots geen overtollige kilo's meer!
    en idd chantal... bier, chocola, boeken... maar dat zat echt in mijn hoofdbagage...
  11. Greet(mama van Fenneke):
    26 augustus 2011
    Mensen, wat hebben jullie een geweldige reis. Ik vind het ook super dat jullie daar al direct een goeie band hebben met iedereen, en vooral dat het hiermee niet zal ophouden. Al jullie plannen zijn geweldig!We wachten in spanning op al die foto's met hun beschrijving.Tot volgende week!